Kärlek ~ Långhelg med Favvokillen ♡

Vi trivs så bra tillsammans att vi bestämde i helgen att det är så här livet ska vara.

Helg hos honom varannan vecka innebär sköna promenader med havsluft som fyller på energi. Vinkvällar i soffan med hela lägenheten upplyst av levande ljus och skön musik som bara gör en så där kär och galen ♡ Mysiga middagar med vin på trevliga ställen i stan på promenadavstånd får vi hos mig lite då och då när vi vill lyxa till det. Och nån liten SPA-vistelse (mera lyx!) när andan faller på och möjlighet finns till bra pris. Det är vårat recept på lycka!

Att jag ”helgbor” fredag till måndag hos honom oftare än han gör här känns helt naturligt pratade vi om nu i helgen. Han bor nämligen mycket mycket större än mig så där kan vi vara nära men ändå kunna ha lite ‘space’. Här blir det lätt lite trångt känner jag även om Favvokillen är hur gosig som helt. Ibland behöver man (jag) andas lite egen luft också 🙂 Sen tycker han ju om att ha mig där i sin värld. Och jag tycker om att vara där så det blir ju en riktig win-win för båda, eller hur ♡

I helgen har vi bara myst i det fina vädret och promenerat ner till havet flera gånger. Så fint det glittrade i solen och båtarna med sina vita segel… som en livslevande tavla! Lagade också en himla massa god mat och det blev så klart grillat på både lördagen och söndagen (bra med stor uteplats!) i det fina vädret.

Sa till en väninna i helgen att så här fin mot mig som Favvokillen är sex månader in i vår relation har ingen varit mot mig på mycket länge. Vill bara stanna tiden och få vara i den här supersköna känslan resten av livet känns det som ♡ Det sägs inga stora ord men det behövs inte – Vad vi än gör så bara känns det så himla enkelt och så himla rätt. I just love being his ♡

Kram Fru Didriksson ♡

5 kommentarer på “Kärlek ~ Långhelg med Favvokillen ♡

Add yours

  1. Härlig läsning! Känns som äkta det du upplever. Tänker just på det sista du skriver om att det inte sägs några stora ord; tror att just när något är äkta behövs sällan de stora orden och när de någon gång uttalas då är innebörden så enormt mycket mer! En form av urkraft eller det som just är äkta kärlek!

    Gilla

    1. Blir bara så himla lycklig av varje möte med den här fina killen. Och av varje samtal. Och av varje sms ♡ Så gott att kunna vara mig själv och bli omtyckt för den jag är och vill vara ♡ Vill tro att det är äkta och att det får vara så här. Länge.

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑