Kärlek ~ Så galet förälskad ♡

Sitter i soffan och tittar på han som fortfarande är det bästa jag vet när han stökar runt där borta i sitt kök. Ler inombords. Är så galet förälskad i honom ♡

Längtar varje dag vi inte ses till stunden jag får krypa in in hans famn igen. Mitt huvud på hans bröst. Hans fingrar i mina. Hans blåa ögon, dom som ser mig precis som den jag är och som älskar mig precis just därför. Hans underbara leende nu därifrån köket får mig att smälta här i rummet bredvid ♡

Två år och några månader har gått sedan vi först träffades. Ibland känns det som det var nyss. Ibland känns det var jättelängesen. Tänker för mig själv att nu är vi faktiskt i det där större som jag längtat så mycket efter efter skilsmässan ♡

Det tog lång tid för mig att säga orden ”Jag älskar dig” högt men när jag säger dem nu ikväll så menar jag dem från djupet av mitt hjärta. När han ser in i mina ögon och säger att han älskar mig känns långt in i min själ att det är så det är ♡

Ikväll är vi tillsammans och för första gången på länge är det bara vi två här hemma. Åh vad mysigt vi ska ha det!

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Kärlek ~ Så galet förälskad ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑