Kärlek ~ Vintermys DeLuxe ♡

Som Favvokillen och jag har längtat till kommande helg! Redan förra året sa vi att detta är något som vi måste göra men då blev det inte av. Men nu så, i helgen blir det vintermys DeLuxe på en av landets absolut vackraste och mysigaste platser ♡

chris-coe-RNiT3WHdZYM-unsplash

Har genom åren förstått att den här platsen inte är som alla andra utan att den är väldigt speciell så det ska bli jätteroligt att komma dit. Favvokillen som har full koll har lovat mig att jag inte kommer att bli besviken, vi kommer att ha en riktigt mysig och bra helg tillsammans. Ska bli himla härligt att bara vara vi (var längesedan nu som vi var helt barnfria på helgerna) och jag längtar efter att få ha Favvokillen för mig själv och ta dagen som den kommer. Har inga direkta planer utan vi ska se oss runt, shoppa julklappar, sitta länge på mysiga caféer samt äta och dricka gott på ett jättemysigt ställe som vi redan bokat in oss på. Det är med andra ord en riktig lyxig helg vi har framför oss ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑