Kärlek ~ Ännu bättre ♡

”Ska bli ännu bättre på att ta hand om dig!” säger Favvokillen när jag säger att han skämmer bort mig. Vet inte hur han tänker det ska gå till för han gör ju allting så bra redan ♡♡♡

bette-jane-camp-8t09c30KVxQ-unsplash

Han behandlar mig som en prinsessa och gör allt för att jag ska ha det bra och vara nöjd. När vi ses. Och när vi inte ses. För även om vi bor på olika håll är han faktiskt den mest perfekta partner jag kan tänka mig. Han säger förresten att han mår som en prins ihop med mig så jag måste göra nå’t rätt jag med ♡

Det vi gör båda två är att vi visar varandra omtanke varje dag på olika små sätt. Är lika lyhörda för de små behoven som för de större. Vi tycker lika om viktiga saker men sen så finns det saker som vi tycker olika om också men ingenting som påverkar relationen negativt.

Båda är väldigt fysiska som personer som älskar närheten till en annan människa. Vi rör varandra mer eller mindre hela tiden när vi ses. En annan partner hade inte säkert uppskattat det men vi gör det båda två så mycket pill blir det!

Plus45 har vi lyckan att ha ett  f a n t a s t i s k t samliv. Fattar inte hur det är möjligt för två att vara så i takt med varandra som vi är men jag njuter av varandra sekund och säger bara WOW

Hur ska han toppa sig själv? Vet inte men jag är nyfiken och hänger med i kärleken ett tag till tänker jag ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

 

 

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑