Kärlek ~ Mer ♡

Nio dagar ihop med Favvokillen och jag vill bara ha mer av närhet, värme och kärlek ♡

fernanda-prado-LLNLaH-Sp3s-unsplash

Min första semestervecka har varit helt perfekt. Favvokillen och jag njutit av varandras sällskap lite här, lite där och ja, i annat land till och med ♡ Oavsett vart vi befunnit oss så har det varit lugna, sköna dagar där vi hunnit både gosa, flamsa, tramsa och självklart pratat lite allvar också. Alla puzzelbitar ligger på rätt plats och det vi har, är precis det vi vill ha. Idag, imorgon, nästa vecka, nästa månad, ja nästa år till och med. Favvokillen brukar inte prata känslor men här var han väldigt tydlig. Han vill vara med MIG ♡♡♡ (Och jag med honom!)

Nu återgår livet med varandra till det normala igen. För mig väntar nu några härliga veckor ledigt med min älskade dotter ♡♡♡ Då är allt mitt fokus bara på henne och det hon vill att vi ska göra tillsammans. Favvokillen är med på det hela och kommer hänga med oss när det passar. Redan i morgon faktiskt ska vi ut och äta. Igår kollade vi på film tillsammans allihopa hos oss ♡

Pussade honom tillfälligt hej då i förmiddags och sen blev det en tur till stranden nära oss. Livet är härligt ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑