Kärlek ~ När Favvokillen träffade Favvotjejen ♡

Han visste direkt att han träffat rätt redan på första träffen med mig och han har aldrig tvivlat ♡

relevante-design-rVvSNge3mu0-unsplash

Kul att höra honom berätta om hur han tänkte när det blev vi. Vi har ganska mycket samma upplevelse av det första mötet men han är den av oss som minns det vi pratade om. Själv hade jag fullt sjå att inte stirra mig blind på hans vackra ögon ♡♡♡

Men jag vet att vi pratade oavbrutet i sju, nästan åtta, timmar så nå’t speciellt hände där den eftermiddagen och kvällen ♡

När vi hördes av dagen efter blev han jätteglad när jag sa att jag gärna ville ses igen. Men innan dess var han jättenervös för att jag skulle säga nej.

Efter tredje lyckade dejten gav han mig en stående inbjudan till sitt hem och till sitt liv. Nån vecka senare hade han stängt ner Tinder. ”Vad skulle jag med det till mer när jag träffat dig?”.

Så himla sött ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑