Kärlek ~ Fina dagar ♡

Det blev många fina dagar tillsammans för Favvokillen och mig över Pingsthelgen ♡

priscilla-du-preez-1153865-unsplash

Blir varm i hjärtat och lite röd om kinderna när jag tänker på honom som lämnade mig i hallen med en härlig kyss för bara en dag sedan. Hör hans röst i mitt huvud när han säger att han är en verkligt privilegierad man som får ha mig vid sin sida.

Morgon till kväll. Vackra blåa ögon som ser rakt in i mina. Mjuka läppar som söker mina. Hans kropp tätt, tätt, tätt intill min. Min lilla hand i hans större. Fyra nätter. Fyra dagar. Många sköna stunder. Många kloka och fina ord som tar relationen framåt.

Har lagat mat åt min man och pysslat om honom så som jag tänkt. Vi har tränat och promenerat. Vilat i varandras armar. Pulsen har minskat. Kroppen gått ner i varv. Vi har gosat. Myst i solen, i mörkret. Gemensamma mål och planer har sett sitt ljus. De ska förverkligas framöver. Vi var där. Vi var här.

Nästan hundra timmar med den bästa och finaste. Tänker att JAG är en verkligt previligerad kvinna som får ha honom vid min sida ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

 

 

2 kommentarer på “Kärlek ~ Fina dagar ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑