Livet ~ Måste söka om mitt jobb.

Allt är kastat upp i luften. Alla måste söka om sina jobb. Även jag.

prateek-katyal-FcdtuGf7TEc-unsplash

Finns inget att oroa sig för säger min chef som varit i kontakt med HR-chefen. Fick läsa mailet som kom i retur på en direkt fråga: ”Hon behöver inte vara orolig.”. Ska försöka men en liten del av mig är ändå det sett till mina resultat så här långt och jag vill ju gärna behålla mitt jobb. Besked kommer en bit in på hösten.

När jag nu ändå uppdaterar mitt CV ska jag kolla på vilka fler företag som ska få den. Att söka lite annat också i sommar känns likson rätt nu när det ändå är som det är.

En av kollegorna i gruppen har förresten fått nytt jobb och lämnar oss. Så på flera plan blir det en förändringarnas höst. Välkomnar den. Ser alla slags förändringar som nya möjligheter. Utgår alltid från att jag kommer landa bra i det nya. Om inte tar jag det då.

För nu vet jag bara att jag ska jag njuta av sommaren. Ska faktiskt tjuvstarta med en ledig vecka vid kusten direkt efter midsommar ihop med min härliga familj. Ska bli fettnajs som Lilla Fleur och kusin Bus brukar säga ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑