Livet ~ Andas ut.

Skickar min tacksamhet till teamet av läkare men också ut i universum och hoppas att någon där tar emot den. Min pappa är fri från cancer och jag är så glad ♡

2588546_L

Läkaren var tydlig. Det finns inga spår av cancer i pappas prover nu inför uppföljningen.

Tumören, ja den var elak (det visste vi ju redan) men kirurgerna är säkra på att de tog bort den med god marginal. Att pappa har ont och är trött är normalt efter en så stor operation, sa han.

Ryser, vilket litet mirakel detta är ♡♡♡

Nytt uppföljningsmöte blir det om ett halvår på hemmaplan. I sann här-och-nu-anda ska jag njuta ihop med hela min familj av den annalkande sommaren ♡

(Över en kopp kaffe i sjukhusfiket innan hemfärd bestämde pappa, mamma och jag att aldrig nånsin mer gå in genom just de där glasdörrarna igen. Hoppas det blir så.).

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

 

4 kommentarer på “Livet ~ Andas ut.

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑