Kärlek ~ Att inte kunna ses.

”Men vi sågs ju igår”, sa han i telefon. Och det är sant. Vi hade ätit lunch för mindre än ett dygn sedan. Men, det räcker ju inte på långa vägar för en som saknar sin Favvokille mer än mest. Åh, det är så trist att inte kunna ses ♡

2557423_L.jpg

För första gången på flera månader träffar jag och Favvokillen inte varandra alls i helgen. Jag har Lilla Fleur här. Han har båda killarna hos sig. Och det är fullt upp på båda ställena.

Har haft tur fram till nu att det funkat så bra med att ses som vi gjort på helgerna. (Varje helg sedan runt jul). Det är ju inte alls självklart att det går i vår sits med det upplägg vi har med barnen så det har varit tacksamt. Har njutit av varenda sekund ♡

Hoppas det inte blir så här svårt på sommaren. Även om känslorna är starka så är jag rädd att relationer som är relativt nya kan rinna ut i sanden under sommarveckorna. (Ett år är väl fortfarande relativt nytt, eller?).

Har ingen lust att fundera på sånt egentligen … så gott då att kunna säga det högt och få svar. I Favvokillens värld är sommaren inget hinder utan vi löser den i år också enligt honom ♡♡♡

Meddelade vilka veckor som blir mina med Lilla Fleur nyligen. Han ska försöka matcha dem med killarnas mamma. Förra året fick han ju inte någon vecka alls med dem, bara spridda dagar. Hoppas det blir bättre för dem i år.

Med det sagt kan vi inte planera sommaren gemensamt riktigt än. Men, han försäkrade mig om att vi kommer ses i oavsett, med eller utan barnen. Och så påminde han mig även om att han ju är fixarkillen. Han kommer ordna nåt bra åt oss att se framemot. Min älskling ♡♡♡

Fru Didriksson ♡

 

 

 

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑