Livet ~ Firad ♡

Så här ska man fira livet, i dagarna tre,  med sin gullunge, sin älskling, sina bästa vänner och familjen ♡

mgg-vitchakorn-frJqgIoK61g-unsplash

Den gångna helgen fick jag återigen känna mig lyckligt lottad som får dela livets alla stunder, bra som dåliga, med dessa underbara människor som jag håller så otroligt mycket av.

Den enda som saknades live var Syster D men hon ringde och grattade mig per telefon på födelsedagsmorgonen.

Har mängder av vackra blommor utplacerade i lägenheten. Förhoppningsvis står de sig över den kommande helgen så att jag kan glädja mig lite till ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Ps. I helgen har jag en bonushelg med Lilla Fleur, det ser jag framemot! Längtat så efter henne sen hon åkte med sin pappa hem i måndags.

 

 

2 kommentarer på “Livet ~ Firad ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑