Kärlek ~ Älskar dig ♡

”Jag älskar dig” viskade Favvokillen helt plötsligt i mitt öra i helgen. Blev så sjukt glad att jag blev helt stum och bara log stort mot honom (men det såg ju inte han där i mörkret!).

Kände mig inte så lite dum sekunderna efter som inte sagt något tillbaka… men det gick så himla fort och vips var ögonblicket bara borta.

Som tur är pratade han lite mer med mig 🙂 Då kallade han mig för sin lilla älskling. ”Och du är min älskling!” sa jag då och såg att han blev jätteglad ♡

Han älskar mig som älskar honom ♡ Det är ju helt underbart härligt, eller hur?!

Är världens lyckligaste tjej och han som säger sig vara världens lyckligaste kille (på grund av lilla mig då’rå!) träffar jag senare i veckan. Längtar ♡♡♡

Kram Fru Didriksson

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑