Livet ~ Så tomt nu.

Har haft en jättefin långledighet nu i den försommarsoliga påsken. Har umgåtts med min Lilla Fleur och haft det så mysigt med henne, familjen och Favvokillen. Nu när hon åkt till sin pappa igen är det så hjärteskärande tomt och så ruskigt tyst här hemma.

boram-kim-W-wGFm54R-k-unsplash

Förutom att ha fått rå om Lilla Fleur har jag fått hänga med hela min fina familj. Och Favvokillen så klart. Så det har verkligen varit fullt av liv och rörelse här hemma. Åh, jag har älskat varje sekund av det ♡ Och nu när alla har åkt vidare är extra jobbigt här i tystnaden.

Ska bota min ensamhet nu med att plocka fram det som är kvar av det stora påskägget vi köpt inför helgen. Och sen ska jag ringa en vän som jag tror har det ungefär som mig. Sist men inte minst blir det ett godnattsamtal med Favvokillen. Så innan huvudet landar på kudden ikväll kommer jag att må bra. Men just precis nu är det synd om mig ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑