Kärlek ~ ”Du är perfekt faktiskt!”

Här har jag suttit på mitt soliga kontor och lett för mig själv efter den underbara 1-års helgen då Favvokillen öppnade upp sitt hjärta för mig ♡

woman-in-menswear-3738414_1920

Det hände inte ett svep utan i lite olika omgångar nu i helgen har jag fått Favvokillens fina ord östa över mig. Har fått höra hur fantastiskt mycket han tycker om mig och uppskattar mig. Har fått höra flera gånger om vilken fin tjej jag är. Att se på. Som person. Alltid så omtänksam, snäll, förnuftig och okomplicerad. Att det är så lätt att vara i en relation med mig. Alltid lyhörd. Alltid lätt att prata med. Och så vidare. Men bäst av allt var ändå det här som viskades i mitt öra helt plötsligt ”Det finns ingen bättre än du. Du är perfekt faktiskt.” ♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑