Kärlek ~ 1 år ♡

Ett år idag sedan första dejten med Favvokillen ♡

946950ca6a5fae3bfdabcffee6ac13de

Minns så tydligt hur jag såg honom på Tinder, vilka ögon! Han hade egentligen inte skrivit nåt speciellt i sin profil mer än att han var en trevlig och rolig kille som sökte någon att dela livet med. Det var allt. Swipade höger och tänk, det blev en match direkt! Mitt första meddelande var nåt i stil med ”Hej! Hur är det med dig idag? Kul att vi matchade!”. Han svarade snabbt som blixten och sen var skrivandet i full gång. Efter ett par veckors skrivande fick vi äntligen tillfälle att ses.

Träffen startade med att vi krockade med varandra i dörren på fikastället och han säger ”Men där är ju DU!”. Allt tilltalade mig när vi satte oss mitt emot varandra. Hade svårt att sluta titta på hans ögon. Dom var så blå. Och när han log glittrade dem så fint. Fick anstränga mig för att inte fastna i dem. Han pratade. Jag pratade. Massvis! Tillslut stängde fiket. Ingen av oss kände att vi var färdiga så efter nästan sex timmars kaffedrickande fortsatte vi med middag. Tillslut, blev det dags att ta sig hemåt. Var och en till sig.

Log hela promenaden hem. När han kom hem till sig skickade han ett gulligt sms. Dagen efter ringde han och vi pratade jättelänge. Min mage var full av fjärilar till nästa gång vi sågs. Benen darrade när vi möttes. När vi kramades kände jag mig så hemma i hans famn. Resten är historia ♡

Hos denna underbara man, i hans varma famn, har jag fått vara i ett helt år. Är så tacksam för att vi funnit varandra! Hoppas få krypa in där många många gånger igen och snooza honom i halsgropen.  Ikväll är jag där.

Mitt hjärta är ditt ~ Favvokillen ❤

Kram Fru Didriksson

 

5 kommentarer på “Kärlek ~ 1 år ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑