Kärlek ~ Han vet vad jag behöver ♡

Vi hörs varje kväll och pratar oss trötta innan sängdags. Han frågar och bryr sig om hur vi mår hela familjen. Och för att muntra upp mig har han bokat in en ny liten get away om några veckor. Han är underbar. Jag är så tacksam ♡

3248666_L.jpg

Vi hade bestämt oss för att åka nånstans i slutet av mars men så kom det här med pappa emellan så jag drog i nödbromsen. Meeeen vi vill ju fortfarande åka och mysa så Favvokillen bestämde själv när ett bra tillfälle dök upp och bokade! Tror inte han tänkte på det när han bokade men datumet han bokade är årsdagen för vår första hemmadejt då tiden stod stilla när våra läppar möttes första gången! Får se till att få med mig lite bubbel så vi kan fira lite ❤

I helgen har vi varit bara vi vå för första helgen på det här året. Har bara haft det helt underbart här hemma hos mig och gosat i massor. Älskar hans hud under mina fingrar och att smeka konturerna av hans vältränade kropp. Att känna hans händer smeka över min rygg och svank för att slutligen landa på min rumpa i ett fast grepp. Och att ligga på soffan en hel kväll och kyssa sig pirriga utan risk för barn som plötsligt snubblar in… jamen det är ju bara så himla tonårshärligt på nåtvis ♡

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Kärlek ~ Han vet vad jag behöver ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑