Kärlek ~ Roligast

”Mamma, jag tror att du tycker att Favvokillen och jag är de roligaste som du känner!” sa Lilla Fleur när vi lekte tusen frågor i min stora säng innan sovdags. Och så är det, dem två är dem roligaste som jag vet ♡

morgan-mcdonald-wBQuDFnBze8-unsplash

Med henne har jag alltid varit mig själv och eftersom jag är en väldigt fånig liten tjej så har hon skrattat hejdlöst åt mig så många gånger att det inte ens går att uppskatta dem i antal. Och, eftersom hon alltid i hela sitt liv gjort som sin mamma så är hon omvänt lika fånig tycker jag. Nästan varje dag när vi ses händer nåt litet som gör att skrattfesten strax är igång.

Riktigt på samma sätt är det inte med Favvokillen än men jag kan absolut vara superfånig med honom också. Och han mot mig. Och hon med oss så vi skrattar faktiskt otroligt mycket när vi är tillsammans alla tre nu på helgerna. Det är härligt och jag älskar dem båda två för att dem får mig att må så himla bra ♡

Önskar att jag får möjlighet att lära känna hans barn så som han nu får lära känna min lilla skruttis. Tänk om vi fem blir världens mysigaste, roligaste och finaste lilla gäng till slut ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑