Livet ~ Som att vinna på lotto!

”Plötsligt händer det!” säger reklamen och det hände mig förra veckan.

jan-bottinger-5QZB4OWVTlc-unsplash

Upptäckte ett sparkonto jag haft i många år i en annan bank än den jag haft de senaste 10 åren och som jag helt glömt bort. (Hur man nu kan det!)

Det var inte någon jättesumma, strax över elvatusen men det räcker (och blir över!) för att hjälpa mig den här månaden när en stor räkning jag helt glömt bort ska betalas. Har haft en ruggig ångest över sen den dök upp och hade inte kommit på än hur jag skulle lösa detta.

Kändes därför extra skönt att hitta det där kontoutdraget i min hög av viktiga papper just precis nu. Loggade in på banken och där, som en oväntad lottovinst, fanns en slant att hämta ut.

Den halva som blir över tänker jag sätta in på ett sparkonto som tillhör min fina lilla Fleur. Har varit dålig på att spara till henne på det sista året. Känns bra i mammahjärtat att kunna få investera i hennes framtid ♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑