Livet ~ Det känns ju typ redan …

Lilla Fleur och jag hängde med våra vänner på nytt pass på gymmet. Det som känns redan i kroppen lär väl inte kännas mindre imorgon…

woman-506120_1920

En halvtimma av högintensiv tabata lämnade oss rejält svettiga, yra och matta efteråt. Samtidigt var det skönt för kroppen att ta ut sig ordentligt. Avslutade gympasset med ett kort löppass på bandet. Såna är vi ♡ Blivit lovad nytt mamma-dotter-pass på torsdag. Mysigt!

Tränar i första hand för att må bra och att bli starkare i min kropp så att den håller i många år till. Alltså, inte för att den ska bli snyggare (även om den såklart förändras och formas om vilket är trevligt!). Det som är roligt är att det händer något med andra också än bara med mig. Har noterat att män tittar mycket mer på mig nu än för bara några veckor sedan. Kanske är det som jag läste i nåt magasin? Att träning ger ett naturligt sexy glow? I så fall är det en bra motivator för att bara att träna på tänker jag! 🙂

Favvokillen är dock den enda mannen som får röra min kropp. Att han gillar det han ser är uppenbart för han känner och klämmer på mig när vi ses mest hela tiden tycker jag. Det är helt i sin ordning ~ klämmer tillbaka så mycket jag kan med ♡

God nattkram från ömma lilla Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑