Kärlek ~ Nyårslöfte ♡

Favvotjejen fick önska Favvokillen ett gott nytt år på nyårsafton med stor kram och en ljuvlig kyss medan fyrverkerierna lyste upp natthimlen ♡

113790_L

Nyårsafton tillbringades med väninnorna och deras mysiga familjer. Det var ett lättsamt och familjärt upplägg där alla hade tillagat en plockmatsrätt med tillbehör. Tycker alltid det är lite pirrigt att sammanföra nya människor men än så länge har det gått bra. De som gillar mig brukar gilla dem jag gillar och det blev så den här gången också!Tycker alltid det är lite pirrigt att sammanföra nya människor men än så länge har det gått bra. De som gillar mig brukar gilla dem jag gillar och det blev så den här gången också! Favvokillen fann sig snabbt bekväm och deltog i samtalen och skratten med dem vuxna. Och hängde på i buset med båda barnen. Hade inte förväntat mig nåt annat då han är proffs på att möta människor i sin vardag som säljare. Har saknat en man vid min sida i sociala sammanhang. För mig gav det blodad tand jag hoppas på fler tillfällen för oss att umgås med vänner på bådas våra sidor.

Viskade i hans öra efter middagen ”Trivs du?” och han svarade ”Vad hade varit bättre plats för mig att vara på än precis just här?”. Gulligt ♡

På 12-slaget skålade vi in det nya året  med alkoholfritt bubbel på vännernas balkong. När mina läppar mötte Favvokillens samtidigt upprepade vårat nyårslöfte från tidigare på dagen. Tänker inte avslöja vad men det kan bli ett väldigt mysigt år verkar det som. Hahaha!!! Ganska snart därefter åkte vi hem. Skönt att få lite tid på tu man hand att runda av kvällen med lite mysigt pillowtalk. Inledde det nya året med en rejäl sovmorgon. Så skönt att vakna med sin kärlek bredvid ♡

Hela förmiddagen myste vi i tystnad, inslingrade i varandra här i soffan, med varsin stor kaffekopp nära tillhands och fötter som tåflirtade. Det blev tyst och tomt när han åkte.På kvällen pratade vi oss trötta i telefon. Innan dess hade jag hunnit ta bort alla juldekorationer i hemmet och städat bort allt juldamm.

Ja, för nu är ju allt som vanligt igen med jobb och barnveckor. Som tur är börjar året med kort vecka efter allt ledigt med sena kvällar och inte så tidiga mornar! Efter jobbet den här veckan blir det några svettiga vändor till gymmet för mig som ju lyckats komma igång bra med träningen de sista månaderna.

Kommer ta mitt snart tjugonde träningspass i veckan sedan mitten av november. Yeay!

Till helgen drar vi iväg till ett riktigt härligt ställe på västkusten Favvokillen och jag, med spa och allt. Så jag mår bara bra av att svettas ut lite julsynder. Och så jag blir jag ju extra snygg i min bikini också, det skadar ju inte precis när man ska umgås halvnaken med sin fina man ett par dar ♡♡♡

☆☆☆ Önskar dig ett fantastiskt 2019 ☆☆☆

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑