Lilla Fleur ~ Bondar med Favvokillen!

Alltså, när jag vaknar med Favvokillen bakom mig med sina armar om mig och min hand i sin så fylls hela jag med glädje. Och de sista dagarna har jag fått vara glad flera gånger ♡

1922395_l[1]

Eller, egentligen har jag ju fått vakna så där glad flera gånger senaste månaden. Även när jag har min fina Lilla Fleur här hemma. Det är så himla mysigt att ha dem båda här och jag ser att dem känner sig lite mer bekväma med varandra nu än för bara några veckor sedan.

När Favvokillen kom till oss på juldagen för att förlänga julkänslan lite fick jag förresten min julklapp. Den var speciellt utvald för en tjej som har typ allt men som älskar bubbel och choklad sa han ♡ Han glömde ta med sina paket hit så vi kunde öppna dem ihop men de är öppnade nu och han var jättenöjd med dem han också.

Att vara tillsammans så här mycket nu i juletid betyder mycket för mig som ju faktiskt älskar att fira jul. Alla gör ju inte det men för mig betyder julen alltid en massa mys med både min familj och mina vänner. Favvokillen räknar jag som ny i familjen ♡

Är så glad över att han tycker om att komma hit även när det inte är barnfritt här hemma. Och jag är så tacksam för att barnet mitt tycker det är okej att vi har besök. Det hade ju (som jag skrivit om tidigare) kunnat vara precis tvärtom men det går som sagt sakta sakta framåt. De har ju redan (med viss hjälp på traven!) upptäckt att de gillar samma godis och att de skrattar åt samma knasiga saker. På kvällen enades de om en film att se (mot min vilja!) som vi sedan alla tre (jo, jag också!) nästan skrattade ihjäl oss åt. Får nog säga att de bondade lite mer då. 😊

Nu är Favvokillen tillbaka hemma hos sig igen. Han kan ju inte vara här hela tiden, säger han, även om han vill vara här mycket. Det är bra tycker jag att han känner så. Nu när jag är långledig vill jag kunna vara tillsammans med Lilla Fleur och göra mamma- och dottergrejer med henne. Plus, jag vill verkligen att han vårdar relationerna med sina killar, sin familj och sina vännerna på hemmaplan.

Har levt med en man som sa nej till alla sina under många år och det blev inte så bra till slut. Relationer behöver vårdas för att växa sig starka över tid. Och för att de ska finnas där för en den dagen man behöver dem. Det blir lätt väldigt ensamt annars…

Vi ses igen på söndag när Lilla Fleur åker till sin pappa för att fira nyår så jag behöver inte sakna honom så länge ♡ Det nya året ska vi fira in tillsammans med mina allra bästa vänner och deras vänner. Ska bli roligt att äntligen få introducera Favvokillen för dem. De är ömsesidigt nyfikna på varandra vet jag 😊

När de här tolv (!) lediga dagarna över jul och nyår passerat kommer vi ha setts jättemycket, min Favvokille och jag. Precis Så mycket faktiskt som vi båda önskade oss när vi pratade om julen tidigare i december ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑