Kärlek ~ ”Hej den bästa av dem bästa!”

Några kvälls-sms från Favvokillen har de här orden inledningsvis – ”Hej den bästa av dem bästa!”.

Sleep

Visst är det mysigt att sitta här i höstmyset bland levande ljus med sin kopp te och höra det där sms-plinget nu i mobilen från sin favoritkille i hela världen? ”Hur mår du? Hur har din dag varit?”. Blir helt pirrig och längtar till vårat samtal senare ikväll! Det brukar komma runt 22. Då ligger jag ofta redan i pyjamasen under mina lakan. Med Favvokillen i örat och mysbelysning är det mitt bästa sätt att somna. 🙂

*Eller nja, hellre somnar jag ju såklart naken och lite lätt utmattad i hans armar men när det inte går, ja då väljer jag detta mysiga veckans alla dagar!*

Vi brukar nästan aldrig prata mindre än en timme. Han har en fin telefonröst och ibland pratar han från sitt badkar. Mysigt att höra droppandet från kranen när han fyller på med vatten för att hålla sig varm och gosig 🙂

Idag känner jag mig lite trött. Sov dåligt inatt, hade med nya jobbet att göra. Det är verkligen så himla kul och tillför mig ny energi men, det är samtidigt lite mentalt stressande. En utmaning.

Vi pratade mycket om det i helgen. Är ju van sedan 20 år typ vid full fart, massa bollar i luften, möten som avlöser varandra och en överfull inkorg. Så är det ju inte precis just nu så jag försöker njuta även om det som sagt är en utmaning.

Det var därför underbart att få lite miljöombyte förra helgen. Behövde få andas havsluft och få krypa tätt intill Favvokillen och andas hans luft också. Båda ger mig energi ♡

Favvokillen är väldigt bra att prata med. Kan vända ut och in på oss själva och våra tankar. Efter lite vändande och vridande plockar vi ihop varandra på slutet. Som en Rubiks kub ungefär, alla färgerna på rätt ställen!

Det är skönt att känna sig hel och det har jag som jag tidigare skrivit gjort med honom sen vår första dejt.

Att han är dessutom är söt som socker, har läppar som karameller och en kropp som passar perfekt med min är en bonus som jag tacksamt tar emot från den högre makt som skickade honom min väg ♡

Jo, jag är lyckligt lottad jag.

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

 

 

 

En kommentar på “Kärlek ~ ”Hej den bästa av dem bästa!”

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑