Kärlek ~ ”Jag MER än tycker om dig” ♡

Tillbringade 24 timmar med Favvokillen på ett mysigt litet kusthotell i helgen. Så mysigt att få skämma bort sig med varandra ♡

people-1873181_1920

Vi kommer varandra närmre och närmre, Favvokillen och jag. 7 månader har snart passerat sen vår första dejt. Nu vet vi hur vi funkar och det är så befriande att bara kunna vara precis som vi är. Inga krusiduller, inga konstigheter. Vi bara ÄR!

Kvällen var helt underbar! Tog en bild till mitt instagram innan vi gick ner till restaurangen. Hela jag verkligen lyser av lycka på den bilden. Även om jag drog blickarna åt mig var Favvokillen som vanligt den stiligaste mannen i hela rummet ♡ Åh, det pirrade så skönt i magen när han la sin arm om mig eller när hans leende blå ögon såg in i mina. Och, jag nästan dog av alla de fina leenden som han gav mig från andra sidan bordet hela kvällen. Hjärtat tog sig ett rejält glädjeskutt under kvällen när han sa att ”Jag mer än gillar dig, jag gillar dig mycket, mycket mer! ♡ Sa att jag gillade honom mera men det trodde han inte gick 🙂

love-quotes-for-him-for-her-hplyrikz-the-gentlemans-guide-here

(Men det gör det absolut säger jag här i min egen lilla bloggbubbla!)

På fredag eftermiddag ses vi igen och har varandra att gosa med ändå till måndag morgon. Längtar!

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑