Kärlek ~ Längtar ♡

I lördags kom Favvokillen på besök hos mig över dagen. Vi hade ett par ljuvliga timmar tillsammans i min lilla lya innan han puttrade hem till sig. När vi hördes innan sängdags hade han redan hunnit styra upp lördagens middag ♡

heather-mount-607549-unsplash

Han hade gärna kunnat stanna men Lilla Fleur har önskat vänta lite, hon känner sig inte redo. Och då lyssnar vi så klart på henne så det inte blir knepigt. Inför helgen hade hon planerat att vara hos en kompis på lördagen så jag passade på att locka hit Favvokillen med löfte om en riktigt god lunch på stan men vi kom aldrig utanför dörren.

Istället gosade vi upp oss i soffan och bara njöt av att vara riktigt, riktigt, RIKTIGT, nära varandra. Att träffas ett par timmar mitt i varannanveckas upplägget var en succé som vi kommer göra om fler gånger. Är så tonårsaktigt förälskad i denna man! Sen han åkte för 126 timmar sedan (jo, jag har räknat!) har jag längtat ihjäl mig nästan efter honom även om vi pratat en bra bit över en timme varje kväll den här veckan 🙂

Nu är det bara en arbetsdag och en tjejmiddag för att fira en väninnas födelsedag kvar till dess att jag får se in i hans fina ögon och se hans underbara leende framför mig igen. Han har lovat extra mycket gos i helgen då jag klagat varje kväll över hur extremt frusen jag blir nu när hösten slår om till vinter. Det ser jag extra mycket framemot, han hintar väldigt mycket om kroppslig värme. Hihihi ♡ Självfallet ser jag också fram emot den utlovade goda middagen som jag handlade ett passande rött mustigt vin till innan idag.

Kram Fru Didriksson ♡

3 kommentarer på “Kärlek ~ Längtar ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑