Kärlek ~ Sångfågeln släpper sången fri ♡

ÄLSKAR att sjunga men är för blyg att sjunga högt (trots att jag egentligen vet att jag inte behöver, sopran med fin klang!) så det är få förunnat att få höra min röst som den egentligen kan låta. Men plötsligt händer det som hände i helgen hos Favvokillen – jag sjöng ut ♡

girl-945819_1920

Favvokillen är nu en i den lilla utvalda skaran av familj och vänner som fått ta del av den sångfågel jag är när jag är i rätt sammanhang och känner mig bekväm ♡ Och det gör jag med honom!

Det gick bara inte att motstå att sjunga med högt i musiken vi spelade på Spotify. Och så var det mysigt som tusan att stå där i köket och laga mat åt min fina kille som grejade med nåt annat i rummet bredvid. Försöker landa i nu att jag känner mig så jäkla hemma DÄR, med honom. Det är bara så det är. Punkt liksom ♡♡♡

Därför blev jag så sockerdrickabubbligt glad när han undrade lite apropå sådär på lördagen om jag skulle åka hem på söndagen eller stanna ända till på måndag. Svaret på min motfråga ”Vad vill du?” blev kort och gott ”Att du stannar kvar så klart!”. Så det gjorde jag.

Så det blev en riktig lång helg tillsammans den här gången och det var helt ljuvligt. Vi hann med övernattning och middag på SPA vid havet, långa promenader, hemlagad mat, gott vin, kaffe i massor, vila och en massa-massa-massa mys ♡

Vad mer finns att önska sig?

Kanske att kunna vara tillsammans hela tiden bara. Men är vi rätt för varandra på lång sikt lär det ju bli så tillslut ♡ Planer för vad vi vill göra tillsammans framöver har vi. Massor 🙂

Men, idag är det start på en ny härlig vecka med min älskade Lilla Fleur. Lyckans lilla mig ♡

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Kärlek ~ Sångfågeln släpper sången fri ♡

Add yours

  1. Fint att åter läsa och ta del av ett hjärta som pumpar syrerikt och kärleksfullt blod💫🌷. Just att landa eller känna sej hemma måste ju vara en enastående känsla!?

    Gilla

    1. Tack! ❤ Ja det känns väldigt fint att landa måste jag säga 😊 Allt kändes väldigt självklart redan från start på nåt vis. Så jag gör som jag brukar när nåt är bra – Hänger med så länge jag kan 😘 Kram

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑