Kärlek ~ ”Ska jag boka in oss på SPA?”

Mitt i det tråkiga, men ack så viktiga, mötet innan idag plingar telefonen till på bordet framför mig. Det är Favvokillen som dyker upp som en räddande ängel med ett sms som frågar: ”Ska jag boka in oss på SPA?”.

brooke-cagle-7B1rvl0pCHs-unsplash

Vad man svarar på det? JA så klart! Ikväll får jag reda på när, var och hur ♡

Kram Fru Didriksson ♡

4 kommentarer på “Kärlek ~ ”Ska jag boka in oss på SPA?”

Add yours

  1. Fint att läsa din historia! Och det du skriver skänker hopp. Kan känna Din lättnad i hjärtat och värmen som infinner sej när krisen tar vändning till utveckling. Detta är du värd! Lycka till er! Johan

    Gilla

  2. Hejsan! Fin blogg och vackert namn på din dotter! Nyfiken på vem du är, du följer min blogg (tackar och bockar massor) men vad fick dig att vilja följa den? Ren nyfikenhet!
    Jag kommer fortsätta kika in här, då du verkar vara en så glad och levande människa, alltså öppen, god och lycklig!
    Kram på dig!
    Hanna
    http://www.hannsan.wordpress.com

    Gilla

    1. Tack fina du ♡ Följer många bloggar om ditten och datten. Är intresserad av människor. Och så gillar jag ord 🙂 Välskrivna texter om vanliga människor som lever mer eller mindre vanliga liv ♡ precis som du och jag! ♡ gillar jag att följa och läsa om. Precis som du beskriver mig är sådan jag är. Alltid! Blir glad när du säger att det märks i mina texter. Tycker det var bra att ni kom ut på dejt du och din man härom kvällen, det behövs för att hålla kärleken vid liv ❤ Kram

      Gillad av 1 person

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑