Reflexioner & Tankar ~ Underbart ♡

Funderar ikväll på hur allt plötsligt bara fallit på plats. Hur gick det till? Både nytt jobb och att få vara två igen har stått på min önskelista så länge. Och nu har båda önskningarna fallit in 🙂

tyler-nix-5K4ZAOMENnY-unsplash

Är ju alldeles underbart och lite läskigt på samma gång. Hoppas nu bara att allt fortsätter vara (och blir) så fantastiskt som det bara kan bli.

Reaktionerna på jobb-bytet är positivt. Många vet ju hur jag haft det och de är jätteglada för min skull. Några har fällt några tårar för att jag inte ska vara med dem och skratta mer i lunchrummet. Dem hoppas jag innerligt att få se mer av ♡

Någon sa i veckan att det lyser om mig just nu. Att jag ser så glad och lycklig ut. Och det är jag ♡♡♡

Är ju så otroligt förtjust i Favvokillen! Vi har det så himla bra tillsammans att jag får nypa mig i armen ibland för att kolla att jag inte drömmer. Kärlek är härligt och i helgen är det 5 månader sedan vår första dejt ♡ Och vi planerar för fler härliga stunder tillsammans. Vart ska detta sluta?!

Time will tell, i vanlig ordning ♡

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Reflexioner & Tankar ~ Underbart ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑