Kärlek ~ Söndagsmys med Favvokillen ♡

Min lilla tjej ville inte vara med mig igår efter en hel lördag tillsammans så hon åkte till en kompis på förmiddagen. Men jag hann inte vara ensam och övergiven så länge, för en timme senare kom Favvokillen till stan ♡

scott-broome-4KlDZK1xWqw-unsplash

Det blev några mysiga timmar tillsammans innan hon skulle hämtas hem på kvällen. Innan dess hann vi luncha, dricka kaffe och gå i butikerna. Den här veckan reser jag bort med jobbet och han har sina pojkar ett par dagar så vi gjorde upp planer redan för nästkommande helg. Härligt att ha lite mysigt att längta efter ♡

Han är verkligen en perfekt partner in crime för mig … Vi har så fruktansvärt roligt tillsammans och mår också alltid väldigt bra när vi ses ♡ Och vi måste bara pilla och peta på varandra hela tiden. Han är typ min drog!!! Fick abstinens redan innan han hann hoppa in i bilen på parkeringen och for hemåt ♡

På kvällen när Lilla Fleur somnat valvakade vi per telefon och diskuterade det besvärliga politiska läget tills vi nästan somnade i luren så idag är jag rejält trött men också så lycklig över hur underbart mitt liv är just nu 🙂

Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑