Kärlek ~ Omtanke ♡

I veckan som gått har jag varit på resande fot ett par dagar. Har befunnit mig i ett större sällskap, haft intensiva dagar där aktiviteterna avlöst varandra och egentid varit nästan obefintlig. Har blivit knapphändig kommunikation med både Favvokillen och Lilla Fleur.

3411187_L.jpg

Hann duscha och få i mig lite snabb kvällsmat när jag kom hem och sen ringde han, min fina kille, och undrade om jag kommit hem ordentligt och sen började han planera den gemensamma helgen ♡ Vi pratade så klart också om allt som hänt i våra liv de senaste dagarna. Han hade haft sina pojkar hos sig några dagar, det var ett tag sen sist och han var jätteglad över det. Svårt att förstå att han inte längtar ihjäl sig efter dem men han är nöjd säger han med deras relation. De pratar en stund varje dag så han har mer kontroll på dem ibland än vad jag har på min lilla. Även om vi ju snappar med varandra flera gånger om dagen ♡

Lägger mig med en skön känsla i kroppen och längtar som en galning till att det ska bli lördag! Då ska vi två krypa upp tillsammans i soffan igen och bara tokmysa har vi bestämt. Åh, hoppas du kunde känna igenom luren exakt hur mycket jag tycker om dig och längtar efter dig ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑