Kärlek ~ Helg med Favvokillen ♡

Så överraskade han mig igen i helgen med att ändra sina planer så vi kunde ses redan på lördagen istället för på söndag. Vi fick därför två härliga dagar tillsammans istället för en. Så himla härligt ♡

people-2557411_1920

Inledde min helg med tjejmiddag i fredags med några fina väninnor från förr. Vi skålade med bubbliga små bubblor för att jag innan helgen faktiskt gjort en muntlig överenskommelse om lön med mera med min nya arbetsgivare. Jippi! Och sen fick jag självklart svara på typ tusen frågor om min fina Favvokille ♡

Lördagen bjöd på ett par timmars planerat jobb för min del och därför hade vi ju inte hade planerat att ses på lördagen. Men så ställde han in sina egna planer och kom till mig när jag jobbat klart.♡ Kanske hade det att göra med vårat lilla kärleksprat häromdagen? 🙂

På kvällen klädde vi upp oss lite och åt middag på stan.

M y s i g t!

Söndag är lika med långfrukost när vi ses. Efter massa gott att äta och många, många, koppar kaffe framför god-morgon-progammet (och med lite gos!) åkte vi på utflykt till en trevlig herrgård där det blev promenad vid den lilla sjön och en liten lunch. Dagen avslutades med att Favvokillen svingade sitt spö i köket och slängde ihop en underbart god middag åt oss. Jag tog  självklart hand om disken efteråt vilket gav mig många pluspoäng att använda senare på kvällen. Hahaha! Så det blev lite oplanerat då TVÅ nätter att somna och vakna med Favvokillen … Ljuvligt ♡♡♡

Funderade lite på igår kväll förresten vart vi skulle kunna åka i höst. Är lite sugna på en weekendresa i oktober till nåt mysigt litet SPA nånstans ♡ Vi får se vad som dyker upp!

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑