Kärlek ~ Kärleksnack med Favvokillen ♡

Nästan en hel vecka hann gå från att vi hade ett par trevliga timmar tillsammans i min mammavecka förra veckan till dess att vi äntligen träffades här igår. Som jag längtat! Som vanligt tog han andan ur mig när han klev innanför dörren. Favvokillen, ohlala han gör mig knäsvag ♡

776220_l

Vi åt middag i köket. Med levande ljus och skön musik. Hade lagat min favoriträtt åt honom och han fullkomligt älskade den. Sen satt vi inslingrade i varandra i min stora soffa och bara hade det så där underbart mysigt igen. Vi pratade om allt möjligt och när lampan var släckt för natten pratade vi ännu mer där i mörkret. Om relationer i allmänhet men också en hel del om våran egen. Och jag vet nu att han vill se mycket mer av mig framöver ♡ Lovade honom att så ska det bli. Bestämde också att vi ska stämma av helgplanerna med varandra i god tid nu när jobbhösten drar igång och livet rent generellt behöver bli mer uppstyrt än vad det har varit så här långt. Det har ju liksom inte behövts nu i sommar. Att ses fredag till söndag på barnlediga helger vill han absolut göra. Och det vill jag också ♡

När det gäller veckorna är jag den av oss som har enklast att åka hemifrån kom vi fram till så jag får packa väskan ett par dagar efter jobbet. Men jag tar gärna en timme tur å retur i bilen för att somna och vakna i Favvokillens famn ♡ Viktigt för båda är att kunna ta våra träningspass. Och att vara med våra barn när vi kan. Men han gillar ju liksom mig att planera sina veckor samt är bra på att kommunicera så det kommer bli bra detta 🙂

Hans barn (som han träffat lite då och då bara i sommar) kommer att komma till honom i första hand när Lilla Fleur är hos mig är målsättningen från hans sida. Dock ses de lite för sällan som det är (tonåringar!) så vill de ses mer så vet jag att han inte passar den möjligheten för min skull. Och det är jag mer än okej med ♡ Först föräldraskap och sen kärlek är bådas filosofi vilket är bra 🙂

Ja vi hann verkligen PRATA igår! Och det var himla skönt att höra honom tänka högt om oss och den nya relation vi tar små kliv framåt i nu. Somnade riktigt gott och vaknade upp strax före väckarklockan i morse av en varm kropp nära min och en lätt liten puss i nacken ♡ En bra start på dagen. Och nyss la på vi på luren efter ett långt kvällssamtal.  Puss, puss & god natt hjärtat mitt. Vi ses på söndag ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑