Livet ~ Äntligen!

Två karriärmöjligheter föll ner i mitt knä som en skänk från ovan nyligen. Idag blev jag till min stora förvåning och lycka erbjuden den ena. Yeay! Väntar på besked på den andra fortfarande men hursomhelst så är jag bara otroligt LYCKLIG ikväll över att en mentalt jobbig period på över två år äntligen verkar vara över.

mug-2586266_1920

Fast, innan jag ropar ”Hej då!!!” till mina fina kollegor och knasiga chefer ska jag slutförhandla om lön och villkor. Och vänta in besked om det andra som  ändå är aningen mer i Fru Didrikssons anda. Intervjun gick ju fantastiskt bra förra veckan och vi klickade jättefint.

Oh… Vilken himla lycka jag känner just nu 🙂

Ska strax ringa och berätta för Favvokillen. Han kommer också bli glad! Han har varit jättepeppande nu i väntans tider när jag pendlat mellan hopp och förtvivlan och mest känt att det kommer gå åt skogen. Gullet ♡

Kanske får han fixa ihop en grattismiddag åt mig när vi ses den här veckan? Och blommor vill jag ha! Och bubblor, massa, massa bubblor. Tjoho!

Nej, ska inte fira innan jag har satt min signatur på kontraktet men jag ska drömma om det, det ska jag! ♡

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Livet ~ Äntligen!

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑