Kärlek ~ Steg för steg i nya relationen ♡

Favvokillen är absolut närvarande i relationen hela tiden. Oavsett om vi ses eller inte ses. Han ÄR ut i minsta fingerspets den där relationskillen som han sa att han var när vi träffades den där fredagen i april. Redan då sa jag att det ju passar helt perfekt för en relationstjej som mig 🙂

priscilla-du-preez-1153867-unsplash

Sedan dess har vi överlevt en sommar. Mycket för att vi aldrig gjorde nåt uppehåll i vår kontakt (som jag hade erfarenhet av kunde bli fallet) utan vi körde på som vanligt. Vi till och med fick till den där semesterveckan tillsammans som vi pratade så mycket om ♡  Det jag tycker är skönt är hans engagemang. Han säger själv att han sätter mig högt upp på sin lista och proriterar att det ska bli bra för mig, för honom och för oss. Vi pratar om allt och han minns alltid det vi pratat om och återkopplar saker som jag berättat. Både om Lilla Fleur och om mig. Han vill veta att vi har det bra. Och det känns skönt för jag är på samma sätt mån om honom och hans pojkar. Vi hörs på telefon nästan varje dag innan sängdags. Det gillar jag ♡

När vi inte gör det, som igår, och när det samtidigt inte kom ett svar på mitt godnatt-sms på hela dagen idag så känns det ju helt klart lite tomt. Men å andra sidan pratade vi ju efter jobbet!

Han planerar alltid in tid för oss att ses och igår tyckte han det var så tråkigt att inte ses i veckan. Sa att han är välkommen hit nån kväll om han vill men att lilla Fleur är här. Lämnade det lite öppet för honom att ta ställning till om det känns okej. För mig är det okej men det är i och för sig inte så bråttom heller. Det är ju väldigt mysigt att bara träffas vi två och vara så där gosiga tillsammans. God mat, lite vin, pill i håret… typ ♡

Sist vi träffades var han säker på att han inte ser några förändringar framöver vad gäller oss (påtal om varannanvecka, träningsscheman och andra aktiviteter med vänner och jobb som livet består av!). Hoppas så klart att han menade det för han är ju trots allt min Favvokille och jag känner mig inte färdig med honom riktigt än ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑