Livet ~ Spännande!

Samtal från TVÅ olika håll den här veckan gällande nya jobbutmaningar! Inget av dem har jag sökt utan båda har presenterats för mig. Det ena redan före semestern och där vill man ha ett nytt möte om sisådär två veckor för att ”återkoppla” nu när referenstagningen är genomförd. Vet inte vad exakt det betyder men jag tolkar det som positivt till dess jag hör något annat 🙂

kyle-smith-Wc7-ZQjIxgo-unsplash

Det andra samtalet kom från en bekant på en firma som rekryterar här i stan. De har ett uppdrag nu som man tror kan passa för mig. Fick en kort brief och uppmanades att kontakta rekryteraren och anmäla mitt intresse nästa vecka. Spännande! Och så himla kul att mitt namn poppade upp i deras interna diskussion. Tänk om det kan få bli min tur nu i höst att äntligen få tacka för mig ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑