Kärlek ~ Puss & Poff

Gick igenom gamla blogginlägg och fann ett om vilka egenskaper jag önskar mig i min Mr Didriksson när jag började dejta på allvar för två och ett halvt år sedan.

andrew-avdeev-HDdDoFvdy0Y-unsplash

Ärlig, rolig, förnuftig, ansvarsfull, kreativ, äventyrlig, nyfiken, kramig, hälsosam och ungdomlig. Allt ovan stämmer än ♡ Du hittar alla mina motiveringar via länken. De killar/män jag fastnat för har jag ju fastnat för då de alla har haft de här egenskaperna på ett eller annat sätt. Men ändå har det ju uppenbarligen inte klickat på rätt sätt. Hjärtat måste också vara med annat funkar det ju inte. Slutmålet för mitt dejtande har alltid varit är att bli en del i något större. Få vara del i en stor kärlek. Att vakna och somna med den jag älskar. Varje dag. Att älska och att bli älskad. Herr Didriksson – jag är redo ♡

Kommer pussa på rätt groda till slut. Då kommer det säga ”Poff!” och min prins kommer stå där framför mig livs levande ♡ Med ett stort leende och glittriga blå ögon. Kanske säger han ”Där är DU ju” när vi ses och sen är det vi två forever?

Kram Fru Didriksson ♡

En kommentar på “Kärlek ~ Puss & Poff

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑