Kärlek ~ Sol i hjärta. Sol i sinne.

Tänk, nästan lika länge som vi har brunnit för varandra, Favvokillen och jag, nästan lika länge har solen värmt oss alla med sina strålar den här fantastiska sommaren.

joanna-nix-jtCA_9bwNBQ-unsplash

Favvokillen har påbörjat sin semester nu. Och i lördags kväll ringde han för att planera in den kommande veckan med mig. För oss ♡ Han är bara så himla gullig!
Det blir kompisvecka ett par dagar som han trodde sen tidigare. Men han ville inte vänta med att ses till efter den, så det blir före. I kväll för att vara mer exakt. Sa ja utan att blinka. Vill ju vara med honom så MYCKET det bara går ♡

Lilla Fleur kommer till mig först på söndag kväll så det finns en hel helg fri i min kalender också. I hans kanske det står ”Semester med pojkarna” men om det inte gör det kan solen gärna få lysa på oss tillsammans då. Det var faktiskt länge sedan nu vi hade chans att ses en hel helg. Hade ju varit hur härligt som helst att få inleda semestern med min favvokille bredvid mig. Dessutom är det tre månader sedan vår allra första dejt nu på fredag ♡ Håller tummarna!

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑