Kärlek ~ Nå’t större?

Slutmålet för mitt dejtande har alltid varit är att bli en del i något större. Få vara del i en stor kärlek. Att vakna och somna med den jag älskar. Varje dag. Att älska och att bli älskad. Herr Didriksson – jag är redo ♡

niki-sanders-t1lyZUItYfY-unsplash

Orden ovan är från ett inlägg i juli 2018. Målet med Tinder för mig var att träffa en man att må bra tillsammans med på lång sikt. En livskamrat. Om du frågar mig precis just nu i detta ögonblick så ja, då känner jag mig vara på väg mot nå’t större med Favvokillen ♡

Redan på första dejten var vi öppna med att det vi sökte efter båda två var en seriös och exklusiv relation. Vi ville träffa en man/kvinna som det från första början slog gnistor ihop med. Och när det gjorde det ville vi i lugn och ro utveckla den relationen så långt det bara var möjligt. När vi träffades ville vi finna äkta kärlek och någon att älska.

Kanske är vi där nu ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

2 kommentarer på “Kärlek ~ Nå’t större?

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑