Lilla Fleur ~ Lycko mig som fick vara med DIG i helgen♡

Lilla Fleurs pappa gav mig en bonushelg mitt i sin semester för att åka på bröllop med sin tjej. Så det blev typ fyra dagar utan henne och inte 14 som jag räknat med. Synd för dottern som tappar av semestertiden med sin pappa men lycko mig som får vara med henne istället ♡

2590527_L

Vi har haft det hur mysigt som helst! Solat och badat hela helgen har vi gjort och bara ”hängt” från fredagsmorgon till söndag kväll. Det var förresten hon som pekade på hotellet på Gran Canaria och skrek exalterad ”Dit åker vi mamma, pleeese?!”, när vi kollade på resor. Var så klart tvungen att boka det då – man är väl ändå en duktig liten mamma som gör allt för att glädja enda dottern i familjen 😉

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑