Kärlek ~ Älskar att kärleksglo på min kille ♡

Kärleksglor på honom i smyg så ofta jag kan. Min fina fina Favvokille!

neonbrand-650739-unsplash

Häromdagen kom han på mig när vi låg och myste i soffan. Han bakom mig. Och jag så där gott mellan hans armar. Vi tittade på nån film på TV som jag tappade intresset för. Så jag vred på mig och snusade in i hans halsgrop istället, det är så himla mysigt ♡ Han tittade på filmen och jag tittade på honom. Länge innan han kom på mig  ”Varför ligger du där och ler så där gulligt för?”.

”För att du är så himla fin att titta på!” svarade jag och blev så där lite fjortisfnissig. Då tittade han på mig och fnisset tystades av en lång kyss. Hans läppar är som världens goaste karameller man aldrig vill ska ta slut! Och som tur är kan man få suga på dem så länge man vill om man är Favvotjejen 🙂

Ja han gör mig typ helt snurrig. Älskar att vara där i de här stunderna. Tänk att en människa kan få en annan människa att känna så där. Helt magiskt, det är vad det är ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑