Livet ~ Midsommarhelg med familjen ♡

Alla är samlade inför helgen. Sitter i stugsoffan och lyssnar till kusin Bus och lilla Fleur när de spelar Scrabble med sin mormor och syster D.

Utanför panoramafönstret vajar träden för fullt i vinden och havet skummar in på stranden ett 100-tal meter bort. Morfar löser sitt korsord och radion skvalar på i bakgrunden. Det är precis så där gott som det ska vara dagen före midsommar 🙂

Här vid havet ska vi fira tillsammans i en stuga som vi hyrt tillsammans. Vi blir kvar här hela gänget ända till på söndag. Har jag tur kommer Favvokillen hit på lördag en sväng och säger hej till mig. Han är inte så långt borta på sitt firande nämligen 🙂

Att komma till havet är som balsam för själen. Här kan jag alltid koppla av och samla mina krafter. Att håret blåser åt alla håll i vinden är det bästa jag vet och efter att havsluften pressats ner i lungorna i en hel timma utomhus känns det bara jättegott i hela kroppen ♡

Trevlig midsommar!

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Livet ~ Midsommarhelg med familjen ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑