Lilla Fleur ~ Min ♡

Älskade dotter, som ligger i andra änden av soffan. Du är bara min den här veckan, vill aldrig den ska ta slut. Mitt livs största kärlek. Du är min och bara min ♡♡♡

brooke-cagle-p3fjhzseClE-unsplash

Ikväll bara hänger vi sa vi efter middagen som vi lagade tillsammans. Och det gör vi nu.

Alldeles tyst är det här hemma. Tvn är avstängd, massa ljus är tända och vi ligger jämte varandra i den stora soffan, helt uppslukade av mobilerna. Det är en ovanlig scen för oss film -och serietjejer men ändå är den väldigt mysig på nåt vis ♡♡♡

Är med den jag älskar mest av allt. Går det ha det bättre än vad jag har det precis just nu? Tveksamt. Fast jo, imorgon kommer ju Favvokillen, mitt lilla grädde på moset, göra oss sällskap här i soffan. Det gör helgen lite bättre ändå ♡

Ser framför mig en hel helg med myspys som pågår  till dess att väckarklockan ringer på måndag morgon. Ska bara ta det lugnt och njuta av allt ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑