Kärlek ~ Mera ♡

Har varit sambo med Favvokillen den gångna veckan och helgen. Himla mysigt och trevligt tyckte både han och jag. Vill mera ♡

tom-the-photographer-t2esvVwBSzM-unsplash.jpg

Sedan förra hösten har vi ju varit helgbo med varandra regelbundet. När Lilla Fleur är hos sin pappa brukar jag dessutom svänga förbi även på veckorna nån kväll numera. Förra veckan var jag mer där än hemma.

Vi är så BRA tillsammans och jag känner mig verkligen hemma hos honom ♡ Tror vi skulle vara perfekta som sambos om det blir så nån gång i framtiden.

Samspelta och med rutiner som funkar tillsammans i en vardag. Vi samsas om att laga mat, vi plockar, fixar och donar, vi går på gymmet ihop och vi tar en egen stund lite då och då också. Ibland tjuter vi av skratt, ibland är det bara alldeles tyst.

Oftast är vi två eller tre där. Fast häromdagen, var vi fyra. Jättemysigt att få umgås med hans söner när båda är där ♡

I helgen sa han att det känns så tomt när jag är tillbaka hemma hos mig. Att prata i telefon som vi gör varje kväll är ju bra men helst skulle han vilja somna och vakna med mig varje dag. Han undrade om det möjligen skulle kunna funka…? Pussade på honom och sa ja, det gör ju det, varannan vecka!

Så nu blir det så här planerade vi: Nästa gång Lilla Fleur är hos sin pappa kommer jag vara lite mer ändå hos Favvokillen om det funkar. Ser framemot det ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

 

 

 

2 kommentarer på “Kärlek ~ Mera ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑