Lilla Fleur ~ Tonåring ♡

Lilla Fleur har fyllt år i helgen och jag har blivit tonårsmamma

little-girl-3070206_1920

Men jag ska inte vara en snäll tonåring mamma” sa hon dagarna innan födelsedagen när det var läggdags. ”Nä, jag ska bli en jättejobbig tonåring redan dagen efter min födelsedag. Du kommer inte få det lätt nu!” skrattade hon retfullt. Håller båda tummarna för att hon glömde bort det samtidigt som vi släckte lampan. För bättre och enklare barn att vara mamma till finns inte. Och det är inte så konstigt. Hennes pappa och jag beställde ju världens bästa när vi gjorde vår baby den där augustimorgonen för tretton år sedan ♡

När hon föddes nio och en halv månad senare var hon världens vackraste med knallblå ögon, röd liten pussmun, papperstunna öron, tio perfekta små fingrar och tåssingar. En makalös liten skapelse helt enkelt! Det var kärlek innan jag såg henne ens ♡♡♡ Varje dag sedan dess känner jag enorm tacksamhet och glädje över att jag överhuvudtaget fick bli mamma. Att älska en människa så mycket som jag gör henne var för mig obegripligt innan. Det är knappt helt greppbart nu. Det är för henne jag andas och för henne skulle jag göra precis allt.

Är så stolt över vem hon är. Hoppas att hon alltid kommer att vara sig själv precis som hon är nu. Då vet jag i mitt mammahjärta att det kommer gå bara bra för henne i livet.

Mammas lilla älskling ❤

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑