Reflexioner & Tankar ~ Bloggen 3 år ♡

Den har blivit som en extra väninna – Fru Didrikssonbloggen de här 3 åren. Med henne delar jag allt och ställer frågor till som jag själv (ibland även DU!) svarar på om föräldraskap, kärlek och livet i stort.

3177573_L

Här har jag bit för bit hittat mig själv och vem jag är och vem jag vill vara nu när Fru Didriksson ska stå på egna ben efter relationen som gick sönder efter halva min livstid ungefär.

I mitt nya liv har bloggen varit ett andningshål och responsen från den lilla fina skara som läser, engagerar och bryr sig ger viktig energi. Även om jag inte vet vem du är så är jag tacksam för att få ha dig oxå i Fru Didriksson-världen att dryfta mina innersta tankar med ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑