Kärlek ~ Dejt med killen med stort F ♡

Ikväll kommer Han. Favoritkillen med stort F som har stulit mitt lilla hjärta ♡

3187620_l

I förrgår sällskapade vi i flera timmar i telefon medan vi pysslade i våra hem. Så nu är det jätterent och fint här hemma inför vår dejt ikväll. Ska laga nåt riktigt gott åt oss och sen ser jag fram emot att få krypa in i hans stora famn resten av kvällen. Och natten ♡

Det jag tycker är så skönt med honom är att han är sig själv. Hela tiden. Han är öppen med vad han har med sig in i relationen och vad han vill få ut av den på sikt. Han får mig att känna mig både uppskattad och viktig. Dessutom håller han det han lovar. Detta är otroligt viktigt för mig i alla relationer men framförallt i en kärleksrelation.

Känner mig trygg och bekväm på ett sätt jag bara gjort en gång tidigare med en man. Och honom gifte jag mig med efter några år… Men det ligger så klart långt borta i både tanke och tid med så stora åtaganden. Vi har ju bara känt varandra i drygt tre månader än. Men, det är ändå härligt att känna att det finns såna killar i världen som han som kan få mig att känna mig så här glad och lycklig – varje dag ♡ Ska göra mitt bästa för att få honom att vara med på min livsresa så länge som jag bara kan för vi har något riktigt fint på gång tillsammans.

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Kärlek ~ Dejt med killen med stort F ♡

Add yours

  1. Så härligt att läsa att ni har det bra. Känner igen känslan du beskriver och svårigheten med att få romantiken att leva när båda har barn..
    Här går det oxå bra. Jag och mitt ♡ har känt varann 9 månader nu och han gör mig lycklig.

    Lycka till med kärleken 😍

    Gilla

    1. Vi är inne på vår tredje månad ❤ Känner mig tvärsäker på honom men vet – vis av erfarenhet – att inte ta hans känslor för givna. Härligt att vara nykär och jag håller tummarna för att din kärlek håller i sig ❤🌹😊

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑