Kärlek ~ Lunchdejt ♡

Tanken var att han skulle kommit igår kväll och stannat över eftersom han hade ett affärsbesök i min stad idag.

Cred Unsplash Michael Dam

Men så gick han och blev sjuk, stackars lilla Favvokillen så det blev en lunch istället. Han höll sin arm om mig medan vi gick genom stan till lunchstället. Och jag hade min hand i hans bakficka så jag kunde nypa honom i rumpan! Hahaha – är helt galen i honom och hans rumpa ♡ Och med tanke på hur han tar på mig, ser på mig, ständigt ger mig komplimanger och planerar sin tid för att passa med min och vill åka på semester med mig, så misstänker jag starkt att han tycker om mig litegranna också 🙂

Ju mer bekväma vi blir med varandra ju roligare konversationer har vi när vi pratar. Han är PRECIS lika knäpp som jag kan vara. Även om vi är ansvarsfulla och mogna bara älskar jag att vi kan vara så där fåniga ihop också utan att det känns dumt ♡ Härom kvällen pratade vi om livet. Det var en ganska djup diskussion som mynnade ut i slutsatsen att bara för att livet tog en annan väg än den man trott när man var yngre så behöver det inte bli dåligt.

Vi är mitt i livet och kan uppleva mycket kärlek än. Så so what om vi har barn sen tidigare varannan vecka? Om vi, nu när vi startar om, orkar med några års trassel så kan vi ju faktiskt vara i början av en lång relation sett på lång sikt. Med varandra eller med andra. Det får framtiden utvisa. Jag sa att jag vill bli ”Vi” med någon och det vill ju han med. Vi avslutade samtalet i andemeningen ”vi provar nu så får vi se vart detta leder”.

Efter lunchen idag har det kommit flera gulliga sms och jag går här hemma och känner mig så glad bara! Planerar att ses i början av nästa vecka och då har han lovat vara frisk så vi kan pussa på varandra igen ♡

Måste jag säga att jag längtar?

Kram

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑