Kärlek ~ Sommarkväll med min nya kärlek ♡

Tillbringade den soliga tisdagskvällen ihop med min favvokille. Innan vi skulle ses funderade jag ju lite på om vi dejtar eller är ihop. Lämnade honom i onsdags med ett möjligt svar på min fråga.

 

love-1054050_1920

Ja inte för att jag har gjort några direkta efterforskningar utan att det är mer för att han beter sig som om att det är som så att vi i alla fall inte bara dejtar lite på lösa boliner utan mer ”fast”. ♡

Han har ju sagt hela tiden de här veckorna vi har setts att han är en relationskille. Och jag märker det bara mer och mer; på hans sätt att prata, tänka och på hans sätt att vara mot mig både när vi ses och inte ses. För mig känns det naturligt att vara i hans värld och jag känner att han är bekväm i min.

Finns inga orosmoln utan han bara är sådär fin att vara omkring. Han håller sina löften och om det sker avvikelser så säger han det så fort han vet om dem. Behöver inte läsa mellan raderna med honom som jag gjort med alla andra jag mött. Mår så bra och är så himla lycklig för att han är (och också vill!) vara ”min” ♡

Innan jag åkte hem frågade jag lite om hans sommarplaner. ”Förutom nu i helgen är sommaren ett oskrivet blad”, svarade han. Vi konstaterade att vi har semester samtidigt och att vi därför gärna kunde planera att göra något tillsammans.

I mitt huvud tänkte jag några lata dagar på SPA men han föreslog en vecka vid Medelhavet innan jag hann lägga fram mitt förslag. Drar inga för stora växlar på det dock just nu. Men det var ju allt lite roligt ändå att han skulle kunna tänka sig att semestra med mig en hel vecka utomlands 🙂

Nu kan vi inte ses alls den här barnfriahelgen som sagt men han har redan planerat sin vecka att passa med min även om lilla Fleur är här. Lunch? Fika? Promenad? Vad vi gör är mindre viktigt tycker han bara vi kan ses!

Åh… precis ALLT med honom gör mig så otroligt glad i hjärtat ♡

Kram Fru Didriksson ♡

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑