Kärlek ~ En natt ♡

Skönt att komma hem till en nystädad lägenhet igår. Men, jag är faktiskt bara hemma och vänder. Åker tillbaka till min Favvokille redan ikväll ♡

peter-oswald-kN_F83xqdiM-unsplash

Ska till hans stad i eftermiddag på jobbintervju om ett jobb i min stad. Ett riktigt bra jobb är det! Håll tummarna för mig, det är verkligen som klippt och skuret för mig!

Normalt sett hade jag varit tvungen att vända hemåt igen efter intervjun på grund av mammavecka. Men, min Lilla Fleur har ”dissat” mig till förmån för att bli bortskämd av sin farmor ett par dagar nu på höstlovet. Så jag har ”egentid” till och med fredag lunch. Mysigt för dem att få hänga lite tillsammans, det är inte så ofta ♡

Väljer att vara lite mer med Favvokillen (sex mysiga dagar som vi precis haft räcker inte alls!). Kan inte få nog av denna fina, mysiga, omtänksamma man. Han vill ju dessutom ha mig hos sig oftare så nu får han det. Nästa vecka är ju faktiskt också ”barnfri” så jag slinker nog förbi honom då också och stannar några dagar ♡♡♡

Kram Fru Didriksson ♡

2 kommentarer på “Kärlek ~ En natt ♡

Add yours

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑