Livet ~ Say YES

… to the dress! Det är lilla Fleurs och mitt favoritprogram på TLC just nu!

1077914

Vi älskar de vackra klänningarna, de glittriga detaljerna och alla vackra, glada och förväntansfulla brudar som är med i programmet.

Minns hur viktigt det var för mig att hitta den perfekta klänningen. Den skulle lyfta fram mig och mina former och kompletteras av vackert hår och lagomt mycket make-up. Såg framför mig hur min blivande make skulle tappa andan när jag skred ner till honom vid sjön där han väntade nervöst på mig att bli hans. Och precis så blev det.

Har lovat Lilla Fleur att OM jag någonsin gifter mig igen så ska hon få vara min brudtärna ♡

Men där är jag inte alls nu.

Har den perfekta mannen för mig vid min sida just nu men skulle troligtvis svimma om han började ens hinta om äktenskap … Är nöjd som det är.

Kram Fru Didriksson ♥

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Starta en blogg på WordPress.com.

Upp ↑